Samichlauswerfen

Hast Du einen interessanten Text oder möchtest einen Witz erzählen?

Moderator: lishka

Benutzeravatar
rammstein
Moderator
Moderator
Beiträge: 1212
Registriert: 26.10.2003, 17:48
Wohnort: 8**2

Beitrag von rammstein »

irgend wenn schaffs au ich :cry: ha jetzt grad s'erschtmal d'300 grenze knackt . :P und ha sogar de elch gseh
Bild sanus per aquam Bild
thimmy
sprachbegabter
sprachbegabter
Beiträge: 205
Registriert: 26.10.2003, 22:20
Wohnort: Affoltern a.A

Beitrag von thimmy »

Hann au 350.4 ereicht!!
Chann aber sbewies Föteli ned ine tue!Hanns doch als BMP abgleit und weiss ned wie ich das sell mache.
:lol:
thimmy
Bild Oder so!
Benutzeravatar
admin
Administrator
Administrator
Beiträge: 1554
Registriert: 20.08.2003, 23:36
Wohnort: Zürich

Beitrag von admin »

thimmy mir gaubed dir das au ohni bewiesbildli. zudem wär *.bmp genau s'falsche bildformat für's internet.

soviel zum upload
lishka
Moderator
Moderator
Beiträge: 101
Registriert: 21.09.2003, 17:57
Wohnort: Otelfingen
Kontaktdaten:

Beitrag von lishka »

läck warum sind ihr all so guet? ich hans bis jetzt erst uf 255.3 bracht..
Gott gebe mir den Mut, Dinge, die ich ändern kann zu ändern und er gebe mir die Gelassenheit die anderen Dinge hinzunehmen wie sie sind.
Benutzeravatar
Soraya
sprachbegabter
sprachbegabter
Beiträge: 198
Registriert: 21.10.2003, 11:53
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Beitrag von Soraya »

oh, ich schaffe es auch nur bis 280 meter, und ich dachte, ich sei soooooo gut Bild
lishka
Moderator
Moderator
Beiträge: 101
Registriert: 21.09.2003, 17:57
Wohnort: Otelfingen
Kontaktdaten:

Beitrag von lishka »

juhuu!! neue rekord!! 316.3.. gseh scho s ränntier..
Gott gebe mir den Mut, Dinge, die ich ändern kann zu ändern und er gebe mir die Gelassenheit die anderen Dinge hinzunehmen wie sie sind.
Benutzeravatar
neversummer25
schreibtalent
schreibtalent
Beiträge: 102
Registriert: 03.11.2003, 18:36
Wohnort: züri/bündnerland
Kontaktdaten:

Beitrag von neversummer25 »

hans geschter obig au no gschafft...juhui...aber glaub wiiter gohts nüma, 350,4 isch glaub ds maximum...

oder häts öper schu wiiter gschafft?
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
Benutzeravatar
rammstein
Moderator
Moderator
Beiträge: 1212
Registriert: 26.10.2003, 17:48
Wohnort: 8**2

Beitrag von rammstein »

wart nume never dich schlani no. bi zwar ersch bi 312 meter, aber has au nonig eso oft versuecht.
Bild sanus per aquam Bild
Benutzeravatar
neversummer25
schreibtalent
schreibtalent
Beiträge: 102
Registriert: 03.11.2003, 18:36
Wohnort: züri/bündnerland
Kontaktdaten:

Beitrag von neversummer25 »

hehehe...kasch di jo denn mälda wenns au gschafft häsch...Bild

viel spass bim üaba!!!
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
Benutzeravatar
Soraya
sprachbegabter
sprachbegabter
Beiträge: 198
Registriert: 21.10.2003, 11:53
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Beitrag von Soraya »

jääää, nach langem üben und schon fast am aufgeben, habe ich es auch geschafft, 350m! toll
Gesperrt