Hast Du einen interessanten Text oder möchtest einen Witz erzählen?
Moderator: lishka
-
rammstein
- Moderator

- Beiträge: 1212
- Registriert: 26.10.2003, 17:48
- Wohnort: 8**2
Beitrag
von rammstein »
irgend wenn schaffs au ich

ha jetzt grad s'erschtmal d'300 grenze knackt .

und ha sogar de elch gseh
sanus per aquam 
-
thimmy
- sprachbegabter

- Beiträge: 205
- Registriert: 26.10.2003, 22:20
- Wohnort: Affoltern a.A
Beitrag
von thimmy »
Hann au 350.4 ereicht!!
Chann aber sbewies Föteli ned ine tue!Hanns doch als BMP abgleit und weiss ned wie ich das sell mache.
thimmy

Oder so!
-
admin
- Administrator

- Beiträge: 1554
- Registriert: 20.08.2003, 23:36
- Wohnort: Zürich
Beitrag
von admin »
thimmy mir gaubed dir das au ohni bewiesbildli. zudem wär *.bmp genau s'falsche bildformat für's internet.
soviel zum upload
-
lishka
- Moderator

- Beiträge: 101
- Registriert: 21.09.2003, 17:57
- Wohnort: Otelfingen
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von lishka »
läck warum sind ihr all so guet? ich hans bis jetzt erst uf 255.3 bracht..
Gott gebe mir den Mut, Dinge, die ich ändern kann zu ändern und er gebe mir die Gelassenheit die anderen Dinge hinzunehmen wie sie sind.
-
Soraya
- sprachbegabter

- Beiträge: 198
- Registriert: 21.10.2003, 11:53
- Wohnort: Aargau
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von Soraya »
oh, ich schaffe es auch nur bis 280 meter, und ich dachte, ich sei soooooo gut

-
lishka
- Moderator

- Beiträge: 101
- Registriert: 21.09.2003, 17:57
- Wohnort: Otelfingen
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von lishka »
juhuu!! neue rekord!! 316.3.. gseh scho s ränntier..
Gott gebe mir den Mut, Dinge, die ich ändern kann zu ändern und er gebe mir die Gelassenheit die anderen Dinge hinzunehmen wie sie sind.
-
neversummer25
- schreibtalent

- Beiträge: 102
- Registriert: 03.11.2003, 18:36
- Wohnort: züri/bündnerland
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von neversummer25 »
hans geschter obig au no gschafft...juhui...aber glaub wiiter gohts nüma, 350,4 isch glaub ds maximum...
oder häts öper schu wiiter gschafft?
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
-
rammstein
- Moderator

- Beiträge: 1212
- Registriert: 26.10.2003, 17:48
- Wohnort: 8**2
Beitrag
von rammstein »
wart nume never dich schlani no. bi zwar ersch bi 312 meter, aber has au nonig eso oft versuecht.
sanus per aquam 
-
neversummer25
- schreibtalent

- Beiträge: 102
- Registriert: 03.11.2003, 18:36
- Wohnort: züri/bündnerland
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von neversummer25 »
hehehe...kasch di jo denn mälda wenns au gschafft häsch...
viel spass bim üaba!!!
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
-
Soraya
- sprachbegabter

- Beiträge: 198
- Registriert: 21.10.2003, 11:53
- Wohnort: Aargau
-
Kontaktdaten:
Beitrag
von Soraya »
jääää, nach langem üben und schon fast am aufgeben, habe ich es auch geschafft, 350m! toll