Hast Du einen interessanten Text oder möchtest einen Witz erzählen?
Moderator: lishka
fossy36
gelegenheitsschreiber
Beiträge: 27 Registriert: 11.10.2003, 12:04
Wohnort: kassel
Beitrag
von fossy36 » 18.11.2003, 23:18
Nach dem 5 Wurf 337.7 und der Elch is nicht umzuwerfen.........
schnuesibuesi
Moderator
Beiträge: 1449 Registriert: 25.10.2003, 18:55
Wohnort: 4123
Kontaktdaten:
Beitrag
von schnuesibuesi » 19.11.2003, 00:02
1. versuech 348.3
--> aber witter schaff ich irgendwie nit... üeb no bizli
LG
Schnüsibüsi
rammstein
Moderator
Beiträge: 1212 Registriert: 26.10.2003, 17:48
Wohnort: 8**2
Beitrag
von rammstein » 19.11.2003, 09:18
bi zwar ersch bi 334.3 meter aber de doof
putzi hoffentlich bald weg
sanus per aquam
nudlä
forum junky
Beiträge: 1105 Registriert: 29.10.2003, 15:47
Wohnort: basel
Beitrag
von nudlä » 19.11.2003, 15:04
ich finds nümm glatt! uf 348,3 meter bini cho, aber ken centimeter wiiter. und de elch grinst mi immer nu doof a
... *g*...
*underdähuubä*
nudlä
forum junky
Beiträge: 1105 Registriert: 29.10.2003, 15:47
Wohnort: basel
Beitrag
von nudlä » 19.11.2003, 15:11
grrrrrrrrrrrrr... 350,4!! und de elch stoht no!! das chas doch ned sii!
*underdähuubä*
spiff
Administrator
Beiträge: 482 Registriert: 28.08.2003, 09:15
Wohnort: Zürich
Beitrag
von spiff » 19.11.2003, 16:27
das Spiel wird no uf anderne Forene gspillt. Und niemert chunt uf meh als 350,4 Meter und bi niemertem hät s'Rentier irgend en Funktion....
Leider...
Gruess
- - { s p i f f } - -
nudlä
forum junky
Beiträge: 1105 Registriert: 29.10.2003, 15:47
Wohnort: basel
Beitrag
von nudlä » 19.11.2003, 19:51
ha! demfall hani jo s ziel glich ni erreicht
*underdähuubä*
spiff
Administrator
Beiträge: 482 Registriert: 28.08.2003, 09:15
Wohnort: Zürich
Beitrag
von spiff » 19.11.2003, 22:29
ebe doch nöd
Han grad vomene Kolleg erfahre dass also tatsächlich mindestens 351,x Meter möglich sind.
Und wenn mer das File genau aluged (mit spezielle Tools), denn gseht mer dass das nette Tierli doch irgend en funktion ha mues, will irgendwo
isch es Grüschli vo dem Tierli abgleit (da känn ich aber no niemert wo
das au würklich gschafft hät)
Bin au chli überrascht gsi...
Grüessli
Zuletzt geändert von
spiff am 19.11.2003, 22:32, insgesamt 1-mal geändert.
- - { s p i f f } - -
admin
Administrator
Beiträge: 1554 Registriert: 20.08.2003, 23:36
Wohnort: Zürich
Beitrag
von admin » 19.11.2003, 22:32
also ich ha au chli gforscht und de rekord isch überall bi 350.4
ich glaub din kolleg isch en plöffer