Türkin erwartet zum 6. Mal Drillinge

Hast du etwas Interessantes gehört was wir unbedingt wissen sollten?
rhiannon
forum junky
forum junky
Beitrag von rhiannon »

@soraya

ou hmmm ässe! sofort Bild
ja wenn wämmer gah? am donnstig, friitig oder nöchst wuche???
Soraya
sprachbegabter
sprachbegabter
Beitrag von Soraya »

@rhia
naja, zuerst muss ich mal gesund werden (erkältet), mag jetzt sowieso fast nichts essen, nur tee trinken... :(
und am sonntag treffen wir uns doch, oder?!?!
neversummer25
schreibtalent
schreibtalent
Beitrag von neversummer25 »

@rhia
mmh, wenn idas so läsa, wett i au grad schwanger sii! ässa könna, was i will... :lol:
aber as goht glaub nid allna so!?!?
uf jeda fall mag i diars gönna, dass du das kasch! goht das au, wenn nid schwanger bisch?

i nima meischtens schu zua, wenn i anderna nur zualuaga... :cry: ... neinei, ganz so schlimm isches nid...han immerhin mis gwicht in da letschta 2johr enorm abagschäffelet! Bild
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
schnuesibuesi
Moderator
Moderator
Beitrag von schnuesibuesi »

neversummer25 hat geschrieben:...han immerhin mis gwicht in da letschta 2johr enorm abagschäffelet! Bild
wow tolli leistig Bild und wie hesch das gmacht ? ich ha leider zuegno in de letschte zwei johr, fast 10 kg... Bild
..chönnt aber u.a. au no drmit ztue ha, dass ich ufghört ha rauche...
LG
Schnüsibüsi
neversummer25
schreibtalent
schreibtalent
Beitrag von neversummer25 »

@schnuesibuesi
jo, das isch a langi gschicht. han öpa mit 18i vur pilla 25kg zuagnoh :-( ... han eigentlich nia as problem gha mit em gwicht und immer viel sport triba... und au nid schlächt gsii derbii... (und das nid amol mit minem spitzagwicht vu 106kg)...
vor 2johr han i denn denkt, i probiari mol abdsneh... und as hät erstuhnlicherwiis rächt eifach klappt... im moment bin i bi 69-71kg...

wia i das gschafft han? das isch a guati frog...

ehrlich sii, sich gegaüber... und das han i usagfunda, goht mit ama spiegel am eifachschta... dervor stoh, sich aluaga und so schizophren sich das alost... sich d meinig säga! immer wieder...

natürlich han i nur no eimol gschöpft am tisch... nur no eimol im tag warm gässa... mehh uf da körper glost und nur denn gässa, wenn i würkli hunger gha han...

aber: i triiba sit 2 johr bedütend weniger sport, als i das vorhär gmacht han... ässa viel meh süasses, als i das vorhär han...
...und komischerwiis gohts immer no schön abwärts mit em gwicht... :lol:
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
schnuesibuesi
Moderator
Moderator
@ neversummer

huet ab! echt e tolli leistig.

ich bi halt ebbe nit so stark, dass ich cha uf alles verzichte. ich möcht au nit unbedingt die ganze 10 kg abnäh, will vorhhär bi ich eigentlich scho mängisch rächt dünn gsi...aber 5 kg weniger wäre scho toll!!!!

na ja, ich dänk mir halt eifahc, wenn ich's wirklich schlimm find, denn muess ich scho mol öppis mache, aber solang ich jetzt nit nomol e kleidergrössi grösser muess chaufe, find ichs no anähmbar....
LG
Schnüsibüsi
rhiannon
forum junky
forum junky
Beitrag von rhiannon »

jaja zueneh! ich han scho 6 kg meh. aber ebe ich bin ja schwanger und das isch ja erlaubt!

ich han eigentlich früener immer "normal" gässe. aso weniger ässe oder so han ich eifach nie gschafft. da hät mir de wille gfehlt. -> da beniid ich alli wo das chönt! ich bin au vil go riite und da brucht mer energie.
ja wo ich mal d pille gno han, han ich au zuegno. bin aber au susch absolut nöd zfride gsi mit ere.

nach minere letschte schwangerschaft han ich au wieder öpe 9 monät brucht zum mini kg's loszwerde. han ja dazumal 18 kg zuegno!!!! das merkt mer extrem! hoffentlich verlüred sich die kg's nach dere schwangerschaft au wieder!
schnuesibuesi
Moderator
Moderator

@rhia
ich freue mich auch schon, dass wenn ich mal schwanger bin, soviel essen kann wie ich möchte und mich nebenbei noch so verwöhnen lassen kann mit der "Ausrede" *ich bin schwanger* ;)
LG
Schnüsibüsi
admin
Administrator
Administrator

Beitrag von admin »

morgen (5.2.03) kommt auf Pro7 um 17:00 (-18:00) der zweite teil einer doku über diese frau.

ist sicher interessant
Minnie
gelegenheitsschreiber
gelegenheitsschreiber

Beitrag von Minnie »

Hallo Leute,

ihr müsst aber auch bedenken das von den 5x3 Kindern nur noch 8 am leben sind und davon ist auch mur ein 3lings komplett.

ich habe eine Kollegin der ist das auch passiert wobei nur 2x3 ;-)
sie wollte eigentlich nur 2 Kinder aber nach den ersten 3 meinte sie 3 kinder ist eine blöde zahl und woillte noch ein 4tes das es dann noch mal 3 geworden sind dafür kann sie ja nichts.

Gruss Minnie
Antworten