Seite 1 von 1

wow, sone ehr!!

Verfasst: 16.05.2004, 07:57
von Irène
hallo jule! ihr sind jo erwähnt uf de http://www.frächheit.com-homepage! das häsch mer gar ned verzellt... liebs grüessli, irène

Verfasst: 16.05.2004, 10:05
von rammstein
warum nur gast, wenn du andere hier kennst?