Unser neuer Mr. Universum
Moderator: rammstein
- neversummer25
- schreibtalent

neversommer.. do häsch du scho rächt. aber wenn ich umälueg und gsehn, weviel lüt wäg wehwehli zum arzt ränned... wo vo arzt zu arzt ränned, nu wells ned glaubed, dass gsund sind... das närvt mi den scho meh. ich denk, diä muskelprötz wo de pillä schmeissed sind ned ganz so verbreitet we lüt mit ibildätä chrankätä.
*underdähuubä*
- neversummer25
- schreibtalent

schnuesibuesi
- Moderator

ich cha gar nit verstoh, dass meh vo arzt zu arzt cha renne...also ich gang jöhrlich mol zum frauearzt...und mi huusarzt ha ich jetzt au glaub wieder 3 johr nümme gseh. ich bi froh wenn ich nüt ha....aber ich ha au e kollegin die isch immer krank, also die chasch nie froge "wie goht's" und denn chunnt NIE d'Anwort "guet"!! isch doch irgendwie krass...aber bi söttige chunnt's halt no oft uf d'Psyche druff a, dass zieht sie denn halt gsundheitlich au abe!nudlä hat geschrieben:aber wenn ich umälueg und gsehn, weviel lüt wäg wehwehli zum arzt ränned... wo vo arzt zu arzt ränned, nu wells ned glaubed, dass gsund sind... das närvt mi den scho meh. ich denk, diä muskelprötz wo de pillä schmeissed sind ned ganz so verbreitet we lüt mit ibildätä chrankätä.
LG
Schnüsibüsi
Schnüsibüsi
manchmal wäre ein psychiater wohl besser als der hausarzt!!! ich geh auch nur einmal im jahr (also wenn ich mal nicht schwanger bin
) zum frauenarzt - sie ist eigentlich allgemeinärztin und nimmt auch babies da gehe ich auch gleich mit neo hin.
aber es stimmt das viele viele einfach so zum arzt gehen - da sie wohl niemanden sonst zum reden haben. und was da jährlich an ungebrauchten medikamenten entsorgt wird!!!! klar steigen die prämien immer! manchmal hilft ja auch ein tee den man zuhause hat!
aber es stimmt das viele viele einfach so zum arzt gehen - da sie wohl niemanden sonst zum reden haben. und was da jährlich an ungebrauchten medikamenten entsorgt wird!!!! klar steigen die prämien immer! manchmal hilft ja auch ein tee den man zuhause hat!
soviel zu unseren ungebrauchten aber trotzdem bezogenen medikamentenrhiannon hat geschrieben:...und was da jährlich an ungebrauchten medikamenten entsorgt wird...