advent, und warum?!
- LEONI*
- gelegenheitsschreiber

ich regä mich tödlich uf....
ich schaffa im service, doch ich frogä mich echt, WARUM spinnend alli lüht zur adventsziit?? im september fangt das scho ah... dän chämeds mit da dumma sprüch, über d wiehnachta.. dänn, gohts bis am november di gaanzi ziit aso.. doch das im november isch da hammer. alli redend vom 13ta monätslohn, vo da feria, und sind uf anderi neidisch, wenns länger feriä händ. das isch dän au dä monet, wos extrem am umägiftlä sind.. dezember, dä chotzt mich am meischta ah. alli chrüchend dir mitem schöönschta perlwiis lächla in arsch... un jeda ,,intressierts,, wias am andara goht.aifach nu, zum nu rasch umäzchlönä...
MUAS DAS WüRKLI SII???? wiso chammer nid s ganza johr eifach sii wiemer isch???

ich kann leoni* nicht ganz verstehen! aber vielleicht liegt es auch daran, dass ich einige wörter nicht verstehe?! 
ist doch schön, wenn die leute wenigstens in der adventszeit freundlich, höflich und einfach nur ausgelassen sind...
ich arbeite im öffentlichen dienst - bauordnungsamt. da sind die leute das ganze jahr nett zu mir. (sicherlich, weil sie ihre genehmigung zum bauen haben wollen)

ist doch schön, wenn die leute wenigstens in der adventszeit freundlich, höflich und einfach nur ausgelassen sind...
ich arbeite im öffentlichen dienst - bauordnungsamt. da sind die leute das ganze jahr nett zu mir. (sicherlich, weil sie ihre genehmigung zum bauen haben wollen)

lg marta