langsam habe ich die schnauze voll von der sbb am freitag hatten sie verspätung, gestern wieder einen stromausfall und heute morgen schon wieder 10 minuten. und jedesmal bitten sie einem um entschuldigung und verständniss das hat bei mir keinen sinn mehr. jedesmal habe ich denn den stress wegen der S****** bahn und muss mit dem auto etwas schneller fahren als erlaubt.
ich musste als ich mit meinem ersten schwanger war mit dem zug zur arbeit. in den stosszeiten am abend war der zug soooo überfüllt! und niemand lässt einem absitzen (junge kinds machen es sich gemütlich und daneben steht eine alte grosmutter - oder ebe ich mit riesbauch -> wäre das nicht normaler anstand so jemanden absitzen zu lassen? also mir wurde das zuhause noch beigebracht!). also in diesem gedränge hab ich mich überhaupt nicht wohlgefühlt. hatte immer angst jemand könnte mir in den bauch stossen oder so. es schaut sich ja keiner um, jeder rempelt jeden an. warum können die in den stosszeiten, die ja täglich zur selben zeit sind nicht einfach 1 oder 2 wagons mehr anhängen?
und dann noch die lieben verspätungen - ok, die haben mich nicht so gestört.
admin hat geschrieben:die mit zu schnellem fahren wieder wett zu machen, ist auch nicht die lösung. man gefährdet sich und andere dadurch mehr.
ich glaube jedes geschäft wird akzeptieren, das man 5 oder 10 minuten zu spät kommt weil die liebe sbb versagt hat. also, take it easy ...
das mit em schneller fahre isch nöd es ernscht gmeint gsi. aber es gaht mer i de regel nöd ums gschäft. das seit nüt dezue, aber ich mues au jede tag uf mini ziit cho. und es wirds schwer. aber meischtens betriffts mich am abig, wenn ich ebe termin ha kino etc. da isch nöd viel spatzig
also ich find's au ärgerlich, dass die so oft z'spot chömme...
ich fahr nämlig nit so oft mitem zug, aber meistens hän sie genau denn verspötig. s'blöde isch eifach, wenn meh neume umstiege muess, und dört dr aschluss verpasst !
also ioch denke mer sind doch alli zvill verwöhmt worde!!!
D SBB hett bis etzt no nie gstreikt! in italienfalle zug regelracht us ind östrich au!
Mir ruefed us wege 5-10 min.verspötig,in andere länder bisch froh wenn de zug überhaupt emol chunt!!
Und choste vo de SBB sind zwar scho hoch aber de Luxus mit immer neue Züg und 15 minute takt und und und.. chostêt hald ua sin Pris.
Aber mim grosse und ganze sind Sbb doch eigentlich zueverlässig!
Wenn en zug ned chann fahre segs wege fahrleitigs stöhrige denn setzez immer Büs i und die hend halt au en ziit bis det sind.
Bin au lang mit de SBB gfahre so ca 5 std am tag,hann au usgrüeft! Bin aber immer det anecho wo ich hi hann welle es hett eifachechli ziit brucht!
Aber ich bin nie im nirgendwo gstande und es ich kei möglichkeit gsi vo det weg zcho!
Mit em Zug heschzwar echli länger defür stosch ned öberal imm Stau!
thimmy hat geschrieben:Mir ruefed us wege 5-10 min.verspötig,.....15 minute takt und und und.. chostêt hald ua sin Pris.
wenns nume 5-10 minute sind wärs mer ja no glich, aber 20 minute, kein aschlusszug rsp. zugusfall, kein bus,etc. und ich ha en termin isch es bitz e anderi sachlag. wenigschtens hends mer es taxi zhalt zum hei cho, aber erscht nach langem hin und her.
und es isch leider nös s'erscht mal gsi i dere grösse ornig. als chind hanis au lässig gfunde, wenn ich wege dem z'spaht i d'schuel cho bi, aber jetzt wos um mini arbetsziit gaht isch es echli andersch
vor 2 jahren haben wir auch mal gedacht - so, gehen wir wieder mal mit dem zug nach zürich in den ausgang, dann können wir auch was zusammen trinken! aber super, zuerst haben wir mega viel geld für das billett bezahlen müssen, dann bei der heimreise ist und in lenzburg der letzte zug zu unserem kleinen kaff abefahren, weil der schnellzug verspätung hatte - und wir mussten das taxi nehmen, wow, da zahle ich doch lieber das nächste mal eine parkbusse in zürich....